وي با بيان اينکه در اين رابطه لازم است ستادهاي استاني شماره تلفنهايي را به منظور دريافت شکايات مسافران اختصاص دهند، متذکر شد: همچنين اختصاص کيوسک و چادرهايي به منظور مراجعه مسافران براي اعلام شکايات احتمالي از ديگر وظايف ستاد تسهيلات سفر هر استان است.
پوينده گفت: تمامي ستادهاي استاني موظفند هماهنگيهاي لازم را به منظور رسيدگي حقوقي و بررسي شکايات واصله در اسرع و همچنين آمادگي لازم به منظور اعزام بازرس جهت رسيدگي به شکايات مسافران در محل داشته باشند.
وي خاطرنشان کرد: انجام نظرسنجي در آيتمهاي مختلف از مسافران و گردشگران و راهاندازي تلفن گويا و يا ساير سامانههاي رسيدگي به شکايات از ديگر موارد مورد توجه در طرح نوروزي 90 ستاد تسهيلات سفر به شمار ميرود.
قائممقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور همچنين بر انعکاس مشکلات و شکايات واصله به سازمانهاي متولي و پيگيري تا کسب نتيجه و اعلام به مسافران و جلب رضايت آنان در زماني که در استان به سر ميبرند تاکيد کرد.
وي خاطرنشان کرد: تمامي اين موارد بايد با مسؤوليت ادارهکل ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري هر استان و با همکاري تمامي سازمانهاي عضو ستاد انجام شود./115
انتهای پیام/